Debugowanie w trybie awaryjnym

Witam , problem wygląda następująco: edytor elementora włącza się w trybie awaryjnym. Punkt 1 centrum pomocy mówi aby dezaktywować wtyczki aby znaleźć która powoduje problem . Wtyczka znaleziona, jest nią woocommerce . I co dalej , żyć dalej bez tej wtyczki ?? Wtyczka zaktualizowana . Usunąć i pobrac nową??

Ja bym pisałam na wordpress.org do supportu WooCommerce. Ostatnia wersja 8.7 zawiera całą masę fixów i chyba w tych fixach coś skopali, bo też mam problem z Woo u jednaj z Klientek (nie działa nam opcja dodawania checkboxa w formularzu zamówienia). Ja właśnie do nich pisałam i czekam na odpowiedź.
Pisząc do supportu warto przygotować screeny błędów i oczywiście podać adres strony.

Generalnie mam pozytywne doświadczenia z forum WordPress.org dlatego polecam pisać. :slight_smile:

Ok dzięki za pomoc i wskazówki, na pewno z nich skorzystam . Jeśli odpiszą ci coś konkretnego na temat błędów to proszę daj znać :wink: